Tuesday, January 17, 2012

Tutorial dan Bercuti

Salam u olsss...


Lepas 3 hari bercuti panjang tanpa hapdet apa2 entri, maka masuk jer kerja trosss berhajat nak taip entri. Tapi hasrat masih terbantut lagi sebab dapat permintaan dari seorang rakan blogger minta buat tutorial hihi..


Lepas post entri tutorial tue sambil bersembang2 di shoutbox ada plak yang request tutorial lagi. Jadi demi tidak menghampakan permintaan mereka, maka kelmarin seharian ai buat dua tutorial. Dan pagi nie buka jer blog, terperasan plak satu komen minta ajarkan cara nak buat sticky post hehe..Makanya secara rasmi dalam blog ai dah ada 3 tutorial walaupun sebenarnya ai sendiri pun masih merangkak dalam dunia blogging nie. Tapi ada hikmahnya jugak bila ai buat tutorial nie sebab dari situ ai dapat belajar banyak benda baru. Even selama nie masa zaman study belajar coding tapi semua tue dah dilupakan jadi bila buat tutorial nie secara tak langsung dapat refresh balik yang lama2 dulu.


Esok sudah berhajat di hati untuk mengambil cuti semata2 nak pergi perabihkan beras duit hehe kebiasaan la kalau perabih beras duit tue maknanya pergi bersoping laa.. 


Sejak ai bekerja di opis baru nie kan, boleh dikatakan hampir tiap2 tahun ai pergi bercuti. Makanya di awal tahun baru nie member ai dah tanya, 'tahun nie nak menyeberang mana pulak' hehe...Kalau pada tahun 2010 banyak percutian di luar negara, tahun 2011 hanya cuti2 dalam Malaysia, apakah tahun 2012 nie akan kembali berulang percutian di luar negara hihi...Tunggu dan lihat saja nanti. Dan ke'cuti'an ai esok untuk bersoping jugak ada kaitan dengan urusan percutian bagi tahun 2012..hehe


Okehhh la apa2 pun nak ucapkan selamat bercuti buat seseorang yang baru jer lepas merdeka abis exam tue. Nak tahu sapa dia, sila baca ayat2 di bawah nie dulu eheh...



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ehh tak der per pun hehe biarlah tuan punya badan sendiri yang tahu hihi. OK babai.



10 comments:

  1. wahhh hebat..akak semakin hebat..piewwiitt

    ReplyDelete
  2. @MaYa MustWany hahaha apa yg hebatnya cik mas...buat lawak laaa adik sorang nie... =)

    ReplyDelete
  3. wau duit banyak ni.. nak gi habiskan duit tu.. hehehe...

    ReplyDelete
  4. @Myvitrd hehe xder la byk sgt pun...lepas la buat bercuti dan bersoping... =)

    ReplyDelete
  5. @Ckin Kembaq jom la ikut skali nt hehe...tp ckin hantaq smp airport jer laaa... (^_^)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke