Sunday, January 29, 2012

BudakNakal Sudah Menjadi Baik Hati...(^_^)

Salam u olsss...


Ai nak mengjoinkan diri untuk sertai giveaway dari budaknakal. Perghhh ini la entri giveaway paling mudah tapi susah yang pernah ai join.

Banner GiveAway



Read more: http://kozumiro.com/giveaway-budak-nakal-info-terlaris-masakini/#ixzz1kpNqhAAF



Video Promo





Sebab apa mudah tapi susah hehe sebab GA nie mudah kerna membenarkan kita buat isi yang bebas tapi agak susah sebab tajuknya bebas hehe....Mungkin bagi sesetengah orang okey nak reka tajuk tapi ai kena berhempas pulas siang malam sampai termimpi2 nak pikir tajuk entri hikhik...


Dan setelah lama menilik kitab2 lama, akhirnya ai tergerak jantung hati nak letak entri nie dengan tajuk 'BudakNakal Sudah Menjadi Baik Hati...(^_^)'. Alkisahnya ai buat tajuk entri macam tue sebab :


Di suatu kampung tinggal seorang budak nakal yang bernama KOZ (bukan nama sebenar) yang mempunyai cita2 yang besar untuk menjadi seorang blogger yang berjaya. Dalam menjadikan blognya berjaya, KOZ telah membuat nakal dengan menghasilkan artwork yang cantik dan berseni yang menjadi kejelesan ramai yang melawat blog dia. Namun pada suatu hari, seorang blogger otai Kak Yanmie telah bermurah hati menghadiahkan KOZ domain baru supaya blog KOZ bertambah mantap. Maka sejak hari itu, dan sempena tahun baru 2012 KOZ telah bertukar menjadi baik hati dengan menganjurkan satu giveaway yang menawarkan hadiah2 terbaik. Dan atas sifat baik hati KOZ tue maka MISZ EYZA mengabadikannya sebagai tajuk entri untuk join GA yang dianjurkan KOZ.....Sekian tamat.





 “Giveaway Info Terlaris bersama Sponser AyeshaBizWorld dan  amirastudios.com

Read more: http://kozumiro.com/giveaway-budak-nakal-info-terlaris-masakini/#ixzz1kpOTGcmr




p/s : cerita itu hanya rekaan semata2 dan tiada kaitan antara satu sama lain pun hehehe...

4 comments:

  1. Ni betul-betul pomot belog nih hehe nampak lak kat linkwithin tu ada dua tig entri lagi perghhh; buatkan entri untuk saya lagi yea nanti kita gi makan ketam kukus kat jeti nak?

    ReplyDelete
  2. @EmpayarUtama kekeke saling membantu kengkawan hihi...okehh nt belanja sy ketam kukus masak lemak cili api naa...(^_^)

    ReplyDelete
  3. bw misz eyza..much tq be my 309 :)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke