Thursday, January 26, 2012

Saya Tak La Kijam Sangat

Salam u olsss...


Sesi perbualan di satu petang......


P : Awak duk mana?

E : Alor Setar

P : Owh apa tempat yang paling best kat Alor Setar?

E : Hehehe...tempat biasa2 jer kat sini.

P : Owh, malam nie saya stay Alor Setar. Jom keluar makan2.

E : Ehh xper la. Silakan makan nanti.

P : Ala jom laaa..Haa bagi no fon, nanti saya calling2 kita makan malam nie.

E : Ehh xper xper. Encik makan la dengan kawan2 tue hihi...

P : Cepat la kasi no fon. Nah kertas, tulis la no fon.

E : Ehh tak payahla. Terima kasih jer hihihi....

P : Eee, sampai hati buat saya cam tue.. Kejam betul buat macam nie...

E : ???





p/s : kijam kerrr tak nak ikut arahan dia huhu?










6 comments:

  1. WAH BESTNYE ADE ORANG NGORAT DIE. EHEHEHE

    ReplyDelete
  2. Takpe takpe awak PM saya je no henpon tu hahahahahahahah

    ReplyDelete
  3. tak kejam,jangan di layan orang jenis macam tuh.nanti encik majuk..

    oppppsss...
    larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  4. @RazFiRa hihihi bukan ngorat laa cuma ajak makan jer...(^_^)

    ReplyDelete
  5. @EmpayarUtama ahaks kamu nie EU...kang ada yg tido luar lak nanti hihi

    ReplyDelete
  6. @MaYa MustWany betul betul betul cik mas...sbb tue akk xlayan tp dia kata akak kijam laak huhuhu...

    opsss pandai jer cik mas nie ekk hihi jom kejar mas...jgn larikkkkkkkkkk...(^_^)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke