Sunday, January 29, 2012

Saya Mahu Wang Kertas Malaysia Siri Baharu dari Eyriqazz.Com

Salam u olsss...


Dalam keadaan sakit kepala pun masih bersemangat nak join GiveAway dari Bro Eyriqazz yang tengah glamer sekarang nie gara2 muka dia masuk paper NST hehe...





Permalink entry terbaik di blog syomel ai (http://slumberzgurll.blogspot.com/2011/05/tourism-malaysia-dan-kesannya-ke-atas.html ). Entri INI saya rasakan entri terbaik saya kerana inilah entri pertama saya yang mendapat 'Sponsored Post' dari bro Eyriqazz sendiri dan entri ini adalah yang terbaik kerana penulisan saya dalam entri tue memerlukan hasil kajian berhari2.


Ai tag : 


Akhir sekali ai tutup entri ini dengan sebuah pantun hehe :


PAK MAT AJAK MAK MINAH PANJAT GUNUNG DAIK
MAK MINAH TOLAK SEBAB SAKIT KAKI
WALAUPUN ADA KAITAN EYRIQAZZ UNTUK ENTRI TERBAIK
BUKAN BERNIAT NAK MEMBODEK SEBAB KALAU MENANG SATU REZEKI

2 comments:

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke