Thursday, December 30, 2010

selamat jalan 2010....pasti akan merindumu sob..sob..

adehhh hari ni macam macam berita dapat..tapi yang pasti nyerrr berita paling hangat tentunya kemenangan skuad Harimau Malaya dalam Piala AFF Suzuki semalam....tapi ai tak nak laa citer panjang lebar sebab tengok arini ramai sungguh blogger cerita pasal benda nie...


erm...sedar tak sedar diam tak diam esok hari terakhir buat kita semua di tahun 2010....Selamat Tinggal 2010...dan Selamat Datang 2011...


ai pasti akan merindui tahun 2010 nie sebab tahun nie banyak menyimpan memori suka duka ai sepanjang tahun...kenangan pahit manis masam masin semuanyerrr tercatit dalam diari 2010...


TAPI.....

yang segala kenangan pahit masam masin ker ai tak nak ingat dah....yang tue semua biarlah berkubur tanpa nisan....

biarlah hanya kenangan manis manis sahaja tersimpan dalam memori hidup ai buat selama2nya....

tinjau2 balik tengok adusss syioknyerrr kenangan manis tue...(ermmm boleh ulang balik tak hehe..)

ada 5 kenangan palingggg manis untuk ai kenang buat selama2nya....

1) bercuti di atas kapal Star Cruise - Star Virgo
2) melawat Hong Kong
3) mengerjakan Umrah bersama keluarga (ada sesuatu berlaku time nie ;))
4) celebrate besday party di dua tempat berbeza
5) dapat nyanyian lagu selamat hari lahir dari atas lautan

InsyaAllah jika ada kesempatan ai akan buat entri2 berkaitan kenangan manis itu semua...neway ai nak amik kesempatan nie nak wish semua

2 comments:

  1. smoga taun 2011 lbh cmerlang dari taun ni

    ReplyDelete
  2. yer insyaAllah....selamat tahun baru 2011 yerr.. ;)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke