Sunday, February 19, 2012

Tersentap Bila Tahu Hal Sebenar

Salam u olsss...


(gambar terpaksa diedit untuk mengelakkan kontroversi hehehe....)


Semalam masa tengah layan cerekarama 'JUJUR AKU DAYUS' sambil berchat di fesbuk sambil melayan GENG BLOGGER SENGAL yang tengah sibuk ambik gambar masing2 gara2 tok ketua buat CONTEST MUKA SENGAL, ai dapat satu mesej di FB.


Rupanya dari membe ai nak bagitahu satu rahsia.... Perghhh baca jer apa dia tulis terus rasa tersentap dan berdebar2 jantung hati ai.


Ingatkan apa dia cakap tue sebahagian dari sinopsis 'JUJUR AKU DAYUS' tapi ini kisah sebenar. Apa2pun semuanya dah selesai dan hanya yang mampu ai ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU mr M.R.A. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat my frenz. 



 Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri

Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu

Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu





p/s : Jangan lupa daftar perkahwinan di Malaysia nanti yer!

14 comments:

  1. @caer sasuke sentap sebab dia nikah senyap2 di siam huhu...

    ReplyDelete
  2. knape kene daftar balik perkawinan kat mlysia?? hehe^^

    ReplyDelete
  3. @justin lover sbb nikah di luar negara hihi... (^_^)

    ReplyDelete
  4. sy pun baru semalam tgok jujur aku dayus kat tiubkamu..hehe

    salam kenal

    sy baru jd penulis blog KK

    ^____^

    ReplyDelete
  5. i suka tgk citer tuh.. focus giler tgk tv.. muahaha..

    selamat pengantin baru utk kawan~

    ReplyDelete
  6. betul..jgan lupa daftar..bahagia memanglah, tp takut susah kelak... kan?

    ReplyDelete
  7. @Mohd Norafzal kawan cik nikah senyap2 kat siam ler tok ketua huhu....

    ReplyDelete
  8. @CikTomyam owh best kan citer tue hehe salam kenal cik tomyam yer.. =) dan selamat menulis di blog KK yer... (^_^)

    ReplyDelete
  9. @*SiRibenMerah kehkehkeh bagus bagus... sampai abis ker dok fokus tue?

    ReplyDelete
  10. @Ckin Kembaq yup betul tue ckin...bahagia sementara jer takut jd pa2 hal kes naya lak... (^_^)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke