Wednesday, February 22, 2012

Pos Laju Oh Pos Laju | Thanks to RemyHazza

Salam u olsss...


Petang Ahad masa balik kerja ada satu surat dari POSLAJU atas nama ai.





Owh rupa2nya ada bungkusan untuk ai tapi tak dapat dihantar kerana masa posmen tue mai tak ada sapa di rumah.


 POSLAJU minta dituntut dalam masa 14 hari dari tarikh surat pada waktu pejabat dan memandangkan opis ai dengan POSLAJU agak jauh maka ai minta ayah ai tolong ambilkan.





Tapi tak boleh ambil macam tue saja, kena ada surat kuasa memberi kebenaran kepada orang lain untuk mengambilnya. Jadinya ai kena isi surat kuasa macam di bawah nie yang berada di belakang lampiran surat dari POSLAJU tu.




Dan pagi semalam ayah ai pergilah ambilkan dengan membawa surat kuasa tue.


Petang semalam lepas balik kerja terus ai carik benda nie dulu. Owh rupa2nya itu hadiah kemenangan dari REMYHAZZA.


Sangat2 terharu oke dengan usaha yang dia buat untuk memberi hadiah. Selain dari hadiah, REMYHAZZA juga memberi surat penghargaan untuk pemenang.


 


 



Dan tadaaa di bawah inilah hadiah yang REMYHAZZA bagi. Cantikkan jam berbentuk bangunan tue. Pandai REMYHAZZA pilih hadiah yer. JAM mewakili masa dan bersamaan dengan blog REMYHAZZA --> SATU PERJALANAN maka JAM nie sebagai satu simbolik perjalanan masa.






Masa petang semalam belek2 jam nie ai ada terdengar satu bunyi dari dalam jam nie. Ingatkan efek bunyi dari jam nie dan ai buat tak kisah jer la...


Lepas tue pagi tadi masa nak ambil gambar jam nie, ai dengar bunyi lagi dan masa tue ai pikir mungkin bila ai letak bateri jam tue akan berbunyi macam ai dengar.






Dari semalam ai belek langsung tak tergerak hati nak pusing belakang jam tue dan pagi nie baru terasa nak tengok belakang jam nie sebab nak tengok berapa banyak bateri diperlukan dan sangat sedihnya bila ternampak kat bawah jam tue..


Jam tue pecah di bahagian bawah dan bunyi yang ai duk dengar tue bukan kesan efek jam tue tapi serpihan jam yang pecah...huhu keciwa sungguh la...



Tapi tak apalah kalau jam tue pecah kat bahagian bawah tu sebab masih boleh digunakan. Nanti ai cuba lekatkan balik guna gam kot2 boleh tersambung balik.


Apa2pun terima kasih banyak2 pada REMYHAZZA atas kesudian dia memberikan ai hadiah nie. InsyaAllah boleh letak kat meja pejabat nie supaya bila tengok jam nie, pasti teringat untuk ke blog REMYHAZZA selalu.

6 comments:

  1. hu hu hu.... benda yg selalu remy takutkan berlaku jugak......
    first segmen dulu pun sama jugak.....
    padahal dh byr pos laju mahal2.... tapi brg tetap tk dijaga.....

    jgn marah ye eyza..... next segmen join lagi....

    ReplyDelete
  2. la..pecah..kdg2 mereka mmg cmpak je..kene balut dgn plastik buble,then blut paper berlapis..insyaAllah..

    comel jam tuh..

    ReplyDelete
  3. wow bestnye dapat hadiah.. huhuhu...tp jam tu mmg cantik

    ReplyDelete
  4. @remyhazza its oke remy...eyza xmrah haihh..lgpun jam tu masih blh digunakan... =) insyaAllah next segmen akn join lagi...

    ReplyDelete
  5. @MaYa MustWany itulah pasal mas...mereka kdg bukan kisah pun pada brg2 yg kita hantar...main baling camtue jer...tue nasib baik pecah sikit jer...huhu

    ReplyDelete
  6. @RazFiRa yer jam tue mmg sgt cantik... (^_^)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke