Friday, February 17, 2012

Demi Masa dan Satu 1 Malaysia | Sedihnya

Salam u olsss...


Ini kisah yang berlaku di opis ai baru2 nie...


'Terima kasih la sebab pasang lagu 1 Malaysia'

'Ehh tak pasang lagi pun'

'Padi tadi bukan dah pasang ker?'

'Oh itu lagu nasyid la.'


Perbualan antara 2 orang yang berlaku di depan mata ai. Sadis sungguh ai mendengarnya. Nak kesian pun ada, nak tergelak pun ada.


Akibat dari kemewahan hidup, seseorang itu tidak dapat bezakan antara 2 lagu nie. Jauh beza dua lagu nie.


Demi Masa oleh Raihan





dan




Satu 1 Malaysia oleh pelajar2 Kolej Lim Kok Wing...





Sure, kalau penggubah lagu 1 malaysia nie dengar perbualan tadi, dia akan menangis tak berbunyi huhu....


10 comments:

  1. ahahahahah....kelakar jgk..sampai xbleh nak beza..ermm

    ReplyDelete
  2. @Nyue itu la pasal nyue... senyum jer la bila dengar tue..hihi

    ReplyDelete
  3. haha..sabor jer la..
    akak tag awak tau.. :D

    ReplyDelete
  4. @misshannajr hehe mmg sabor jer la pun. ok tq tag ekk

    ReplyDelete
  5. haha...dia salah dgrlah tu...hehe^^

    ReplyDelete
  6. @MaYa MustWany ekekeke yer ker? nt akk tnya dia ekkk....(^_^)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke