Wednesday, February 29, 2012

[GAMBAR] Bila Orang Luar Kagum Dengan Orang Islam

Salam u olsss...


Tiga keping gambar di bawah nie adalah kenangan masa ai sekeluarga ke Hong Kong. Motip letak gambar nie cuma nak bagitahu yang betapa terujanya orang2 bukan Islam nie nak bergambar dengan we olsss..Alkisahnya mereka nie begitu tertarik tengok we olsss bertudung dan berbaju lengan panjang ketika cuaca panas terik. Masa selisih bas dengan geng2 nie, nampak keterujaan mereka melambai2 ke arah we olsss seolah2 macam melambai pada artis kesayangan pulak hehe....



masa nie eksaited dua orang nie tarik mak ai ajak bergambar



lepas tue ajak we olsss sekeluarga pulak


2 orang tu ajak pulak 2 geng lelaki bergambar sekali



16 comments:

  1. ok la tu.....
    kite kena tunjukkan yg agama kita terbaik.......
    jadi contoh utk panduan hidup....

    ReplyDelete
  2. @remyhazza betul tue remy....walau di mana kita berada jgn lupakan agama pegangan kita... =)

    ReplyDelete
  3. bgs! jadikan agama kita agama contoh..walau apa pun keadaan agama ttp no satu..

    ReplyDelete
  4. @Myvitrd nie masa melancong tahun 2010 hehe...

    ReplyDelete
  5. @misshannajr betul tue kak...ingatlah agama walau di mana pun kita pergi.

    ReplyDelete
  6. @RazFiRa tak sangka mereka macam tue hihi... =)

    ReplyDelete
  7. hahaha sporting nya..bguz2
    encem yg pakai crmin mata tuh
    opss k bai
    hahahah

    ReplyDelete
  8. @MaYa MustWany hamoi hamoi mas...encem ker? hihi mmg pown encem...ok bai (~_~)

    ReplyDelete
  9. bangga sebagai seorang muslim ^^

    ReplyDelete
  10. @ahsfantasy24 yup memang sangat bangga masa tue... (~_~)

    ReplyDelete
  11. Huih HK tu. Mahal sket belanjanya

    ReplyDelete
  12. @EmpayarUtama mmg pun mahal sbb nilai duit HK lebih tinggi dari matawang RM..

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke