Sunday, March 20, 2011

Berenang-renang di GUA KELAM, PERLIS

Hari Jumaat yang baru lepas aje, we olsss sebijik, dua bijik dan tiga bijik kereta berkonvoi pergi mandi manda di Gua Kelam, Perlis.....




Nampak tue papan tanda nak masuk ke Gua Kelam..Eksaited nak mandi punya pasal, lupa nak snap masa awai2 sampai. Time balik baru teringat kat papan tanda nie. Tapi okey lah kan sesuai dengan nama Gua Kelam maka gambar tue pun kelam laaaa hihi




Nie banner sepanjang pokok kat Gua Kelam...Biasalah kan bila amik gambar pakai henpon nak zoom sangat pun camni jerr laaa nampak.




Inilah budak yang eksaited sangat nak mandi walaupun tak pandai berenang tapi nak gak masuk berendam dalam ayaq tue...hihi. Nie posing time dah abis amndi. Kira baru naik ke darat laaa




Hujung minggu memang ramai orang yangdatang. Ini cuma ai amik gambar kat tempat ai duduk jerrr...Yang paling ramai tue pastinya bebudak laa...Seronok sungguh depa nie berenang renang sambil siap bersyampu lagi hikhikhik macam duk rumah lak bebudak nie



Bagi yang bawak anak2 yang tak mau berenang haaa kat Gua Kelam nie ada disediakan padang permainan untuk bermain.


Cuma sayangnya tak dapat masuk menerokai Gua Kelam tue sebab tengah renovate. Jadinya we olsss hanya bermandi manda saja di luar.



No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke