Wednesday, January 16, 2013

WW - Kantoi!!!









Macamana nak berahsia lagi bila dah terKANTOI atas silap diri sendiri yang terperangkap dengan soalan cepumas itu huhu... 


Tapi sehingga ke saat ini eyza percaya itu bukan serkap jarang dari dia sebab eyza yakin ada dalang di sebalik semua ini!


Go gO Go... Anggap saja rezki dia nak tahu benda baik itu hahaha...Malas nak serabutkan otak fikir benda nie...Untuk kamo --> rakan sejawatan eyza a.k.a Pak Long = syabas seba berjaya tahu benda tu hasil serkap jarang seperti yang kamu sendiri katakan...





p/s : tak sempat nak tengok tadi Tanyalah Ustaz yang bertajuk Janganlah Bersedih....

12 comments:

  1. @Remy hazza hehe eyza termengaku BETUL padahal katanya dia hanya main teka jeaa hihi...

    ReplyDelete
  2. apakah yang terkantoi itu?.. jeng jeng jeng..

    ReplyDelete
  3. oppss hehe kadang-kadang yg bertanya tue saja ja acah kan?hehe :p

    ReplyDelete
  4. @BlueiceButterfly sebab benda baik maka terpaksa eyza mengiyakan...hehe

    ReplyDelete
  5. hehe ala kantoi benda baik apa lah salahnya kan?

    ni nak berahsia2 lagi ni..takut market jatuh ke hape?

    hahaha

    ReplyDelete
  6. xpe..kantoi citer betul n benda baik..xlama dah pun..

    ReplyDelete
  7. @afzalsukasuki hehe mmg tak salah tapi utk orang tak sepatutnya yg tak best hehe...

    erkk mana ada takut market jatuh laa hihi...

    ReplyDelete
  8. @Empayar Utama hehe sila semak balik entri lama...tu pun kalau rajin laa..

    ReplyDelete
  9. @MaYa MustWany hehe tapi kantoi dgn orang tak best...tu yg rasa tak enak jer..

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke