Thursday, December 1, 2011

Syukur terselamat

Salam u olsss...




Gambar di atas adalah hasil ilustrasi penulis yang memang gagal melukis hehe...Sekadar gambar untuk memudahkan pemahaman situasi.


Alkisahnya 2 hari lepas dalam pukul 1.30 tengahari masa ai dan sorang opismate tengah kusyuk maksyuk bergosip, tetiba member ai tue panggil ai tengok benda kat depan tue. Okehhh berdasarkan gambar di atas, kat bawah tue meja kerja ai yang betul2 berhadapan dengan pintu masuk. Ai dengan member tengah bersembang di belakang meja tue. 


Ai pun jadi takut bila tengok muka dia yang cuak tue terus tengok ke arah yang dia tunjuk. Rupa2nya sang ular sedang menjenguk we olsss bergosip (dalam bulatan merah tue gambar ular yea kawan2 hehe..). Katanya itu ular sawa burung. Tengok bentuk kepala dia di sebalik pintu kaca tue nampak kecik ajer. Tapi bila pak guard datang tarik dia turun ke bawah, mak aii besarnya ular tue. 


Fuhhh nasib baik lah masa tue ai dengan kawan ada kat situ. Syukur sangat2. Kalau nak harapkan ai sorang agaknya ular tue muncul atas meja baru perasan kot. Maklumlah, tangan jalan buat kerja tapi mata dok baca blog hehe...

2 comments:

  1. ular pun nak interframe gak tuh..hahaha..mujur tak de pe2 berlaku.allhamdullilah

    ReplyDelete
  2. @MaYa MustWany agknya ular pun teringin nak kerja di opis hehe...

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke