Wednesday, December 28, 2011

U r rite Empayar Utama!

Salam u olsss...


Ini bukan entri review blog ehh tapi sekadar berkongsi suatu entri dari blogger EU. Macam selalu ai kata kat dia, pertama kali baca blog dia trosss jatuh chenta dengan gaya penulisan dia. Macam tulisan orang seni aja.



Okey berbalik pada matlamat asal, ai petik sikit kata2 Empayar Utama dalam entri Misteri Resepi Entri Yang Rahsia :


Rasa tak adil sebab "AKU POS ENTRI UNTUK BERKONGSI CERITA DENGAN KENGKAWAN; AKU PUN HARAP SIAPA YANG SINGGAH AKAN BACA ENTRI (ENTRI-ENTRI) AKU. SEMUA ORANG PUN NAK BLOG MEREKA DISINGGAH DAN ENTRI MEREKA DIBACA (kecuali tujuan beriklan semata-mata). KALAU DOK POS 5-6-7 ENTRI TIAP HARI BILA MASA AKU NAK LAWAT DAN BACA ENTRI KENGKAWAN?"

Bukan cara aku untuk buat banyak entri harap ramai datang baca pastu aku sendiri tak nak pergi baca blog kengkawan. Kalau semua blogger camni; sendiri baca sendiri punya entrilah... Aku suka baca blog sebab tu pergerakan blogwalking aku saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangatlah lambat.

Yeahhh ai sangat2 setuju dengan pandangan dia kat atas tue. Betul jugak kata EU, kalau kita dok asyik pos entri berdozen2 sehari, bila masa kita berpeluang nak baca entri orang lain. Sebab bagi pandangan peribadi ai, dunia berblog nie seumpama 'give and take'. Kena ada sikap timbal balik barulah boleh berjaya. Maksudnya kalau dok asyik harap orang jer mai baca entri kita tanpa kita berziarah balik, lama2 orang pun akan bosan dan terus tak datang melawat blog.


Dan rasanya mana2 blogger yang dah popular pun sentiasa amalkan sikap sebegini sebab tue mereka boleh berjaya dan sentiasa mendapat tempat di hati blogger2 lain. Jugak bukanlan suatu kesalahan kalau nak pos entri berdozen2 dalam masa sehari. Sebab pilihan di tangan masing2. Asalkan pandai mengatur masa untuk entri sendiri dan melawat entri kawan2.

No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke