Monday, December 19, 2011

Gula2 Manis Rawat Sakit Kepala

Salam u olsss...



Aritu masa tengah dok sembang2 dengan member, ai terbagi tahu member ai tue yang ai tengah sakit kepala. Tapi ai tak suka makan Panadol. Jadi dia bagi petua kat ai kalau nak hilangkan sakit kepala, cuba amalkan makan gula2 yang manis. Petua nie dia dapat dari Sensei China. Nak kata betul ker tak mujarab benda nie ai tak berani nak jamin.


Memang ai cuba amalkan tapi bukan selalu lah makan gula2 manis nie. Sebab ai sedang mengalami masalah kesakitan gigi. Kalau u olsss nak buat benda nie, cubalah mana tahu berhasil. Sekurang2nya tak payah bergantung sangat pada ubat Panadol nie.




6 comments:

  1. kekadang mmg berfungsi tuk ilangkan sakit kepala...lau pada koz susah gak nk ilang sakit kepala koz ni mmg perlukan ubat...xde ubah mmg x ilanglah sakit...

    ReplyDelete
  2. @kozumi_ ro owh mmg berfungsi ekk koz? kena try la camni sebab sy mmg tak suka makan ubat hihi...=)

    ReplyDelete
  3. @MaYa MustWany rugi la cik mas tak suka gula2 jenis tue hehe...=)

    ReplyDelete
  4. sy makan bila nervous, memang berkesan.

    ReplyDelete
  5. @zafira othman. owh petua baru nie...blh amalkan bila dialnda neves...=)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke