Wednesday, December 7, 2011

Sudah-sudah la tu

Salam u olsss...


Semalam kan ai ada post satu entri berkenaan isu ni --> auwww saya bukan retis oke! dengan tujuan dan sebab musabab nak menjelaskan kepada orang2 yang berkaitan. Ingatkan lepas dah publish tue, cerita ini akan senyap terus macam tue jer. Tapi rupa2nya kisah tue masih bersambung lagi hari ini.





Pagi nie ada jugak lagi orang call ai semata2 nak ucap 'TAHNIAH'. Haishhh hentikanlah isu tahniah nie. Cukup2lah buat gosip yang tak berasas nie.


Nampak gayanya kena buat sidang media khas nie macam artis2 dok buat semata-mata nak jelaskan benda yang tak betul nie. Tak pun ai berikrar macam nie dah ler depan semua orang dalam perhimpunan bulanan opis nanti.


'BAHAWASANYA SAYA SEPERTI YANG TUAN2 DAN PUAN2 KENAL INGIN MENGUMUMKAN YANG SEGALA CERITA YANG SEDANG BERTEBARAN SELAMA INI ADALAH TIDAK BENAR BELAKA. SELAGI TIADA PENGESAHAN RASMI DARI EMPUNYA BADAN, MAKA JANGAN MEMPERCAYAI SEGALA GOSIP BERKAITAN.'


Ada seorang rakan kata terima jer lah gosip tue sebab ia sesuatu yang baik, yup ai memang terima jer segala ucapan TAHNIAH dari mereka. Tapi benda nie sedikit sebanyak macam mengganggu privasi pulak sebab bila bercuti jer mesti ada yang buat cerita. Bila ai terima jer ucapan tahniah tue, pasti akan ada soalan sambungannya. Dah macam retis pulak rasanya kena buat penafian macam nie. Huhuhu......

No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke