Wednesday, October 12, 2011

Fobia Dengar Lagu Ni | Di Saat Aku Mencintaimu

Salam u olsss...


Ai tak tahu kenapa sejak akhir2 nie rasa macam fobia sangat dengar lagu dari kumpulan Dedali-Di Saat Aku Mencintaimu.





Tambah2 bila mai tang part korus lagu  nie.

Aku inginkan dirimu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu


Sampaikan rasa macam terngiang ngiang jer kat telinga ai lagu nie.

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menhiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku


Ada satu tahap tue masa tengah layan lagu kat playlist, dengar jer muzik lagu nie trosss tutup. Tak  boleh nak dengar. Pasaipa tah tetiba jer fobia dengar lagu nie. Apakah ada kaitan lirik lagu nie dengan ai???


p/s : fobia, fobia pun tetap pasang lagu nie jadi ringtone...haishhh

2 comments:

  1. lyrik dia menikam kolbu beb....;d

    ReplyDelete
  2. @ Run Away : betul betul...mencengkam sanubari dah nie kekeke... ;)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke