Thursday, June 16, 2011

Bas Bandar

Pertama kali jugak tengok nie.


Masa nak ke Pasar Payang, ternampak satu papan tanda yang tulis macam di bawah nie.




Lepas tue meliar mata nak tengok macamana lah rupanya bas bandar tue.

Dan nasib baik, kebetulan masa tue dia tengah parking elok kat tepi jalan. Apa lagi trosss ai amik gambar rupa bas tue nak share kasi u olsss tengok sama. Akibat bas tue agak2 panjang, jadi tak dapatlah nak ambil gambar keseluruhannya memandangkan ambik gambar pun pakai henpon aja.







Ai difahamkan bas nie akan bergerak ikut jadual tertentu. Jadi tak dapatlah ai nak merasa pusing2 bandar KT naik bas nie.

Kalau u olsss pergi KT, cubalah cari bas nie yang hentiannya ada dekat Pasar Payang. Harga tiket dikatakan hanya RM1.00 tapi kalau silap ai minta maaflah.

2 comments:

  1. kira ni mcm bas tuk ronda2 bandar la yer

    ReplyDelete
  2. @ KSWSK : lebih kurang macam tue laaa hihi

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke