Sunday, June 5, 2011

Genap 4 tahun hari ini!!!

Assalamualaikum dan selamat pagi semua...

Hari ini 5 JUN 2011 genap 4 tahun ai berkhidmat di jabatan kerajaan. Pejam celik pejam celik rasa sat nyerrr dah sampai tahun ke 4.

Ingat lagi masa tarikh tue 4 tahun yang lalu ai dikehendaki melaporkan diri di Kota Bharu, Kelantan walaupun ditawarkan bekerja di Kangar, Perlis. Sebabnya masa zaman ai tue, kena lalui minggu orientasi selama 4 hari 3 malam.

Punya lah jauh sesi orientasi sampai dibuat nun di Pantai Timur tapi okeylah sebab dapat peluang tengok negeri orang. Mula2 kerja aja trosss kena berjalan jauh kan. Agaknya disuruh carik pengalaman sekejap kat tempat orang kan.

DAN hari ini setelah 4 tahun bekerja, banyak pengalaman yang ai kutip. Pengalaman yang kebanyakannya PAHIT, MASAM, MASIN  dan TAWAR!!! Hampir cukup rencah pengalaman yang ai kutip sepanjang 4 tahun bekerja.

Pengalaman MANIS bukan tak der tapi hampir tertutup dengan rencah rasa yang ai sebut tadi.


Tapi apa2 pun ai tetap enjoy dengan kerja ai nie sebab dari kerja nie ai dapat kenal bermacam2 jenis perangai manusia. Dan yang beshhnyer tue ai jadi tempat menceritakan semua masalah hihhi kena tukaq profesion laa macam nie.

Okehhh laaa tak leh membebel panjang2 sangat sebab satgi orang kata dok mengulaq jerrrr!!!

Apa2 pun nak wish untuk diri sendiri SELAMAT ULANGTAHUN BEKERJA KE 4...





No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke