Monday, January 17, 2011

Selamat Berkursus untuk diri sendiri

Selamat pagi u olsss…...


Yeaah setelah tiga hari bercuti2, today is a blue Monday yang kekurangan mOod daa…Sebab arini saja kena mai kerja.. Esok, lusa dan tulat kena berkursus…


Yeyyyy berkursus laaa ai bagi memenuhi tanggungjawab sebagai pekerja yang cemerlang kan (cemerlang laa sangat demi mencukupkan jumlah 7 hari kursus)….


Ini kursus yang pertama bagi tahun nie yang dibuat di luar pejabat…Dan ini juga kursus pertama yang susunan jadual aturcara yang paling memenatkan..


Cuba u olsss bayangkan kursus dibuat di Putrajaya tapi bermalamnyerrr nun di Johor.. Tak tahu laaa kenapa urusetia boleh terfikir idea macam tue.


Bertolak dari Kedah trossss menuju ke Johor semata2 hanya untuk bermalam..Esoknya pepagi Subuh yang hening dah mula bergerak ke tempat kursus di Putrajaya…


Hadoiiii nampaknya masa we olsss semua akan banyak dihabiskan dalam kenderaan jerrr….Confirm balik nie semua pakat stress walaupun pergi kursus yang bertajuk “Tangani Stress”…..




(p/s : berstress laaa semua dari mula bertolak sampai laa balik sebab ahli rombongan Cik Kiah yang pergi kursus nie semuanya jenis riuh rendah kecuali ai yang sopan santun hehe…)

No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke