Friday, January 28, 2011

Saya Mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.Com

Hai u olsss.......

Today ai nak join satu contest yang bery2 marvelles yang dianjurkan oleh Bro Eyriqazz yang bernama " Saya Mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.Com". Contest nie terbuka untuk semua yang berminat yerr...Jadi apa kata kita sama2 tengok apa syarat2 yang Bro Eyriqazz nie kenakan...(syarat yang amat mudah dan tak menyusahkan langsung tau....)

Tapi sebelum ai ceritakan apa2 syaratnyer meh laa kita tengok pic GTO nie dulu yerrr...Layanzzz....;)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Yea sekarang dah tiba masanyerr untuk kita tengok syarat2 yang Bro Eyriqazz kasi..



1) Buat Satu Entry Bertajuk " Saya Mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.Com" dan berikan sebab kenapa anda mahu Sponsored Post ini.make it as interesting as possible.
2) Letakkan gambar GTO di atas di entry anda dan juga permalink entry ini. 
3) 10 Entry yang paling eyriqazz gemari, i will give you one job to write, macam Pay Per Post/Sponsored Post and i will pay you RM30 Cash/Top up for it.
4) Tinggalkan permalink entry ada di komen entry ini.
5) tarikh tutup pada 28 Februari 2011

Haaa kan ai dah cakap....bery2 mudahkan syarat2 nyerr....

Okehhh ai pun nak join jugak laaa yerrr....Ermmm sebab apa "Saya Mahu Sponsored Post dari Eyriqazz.Com" :


1. sebab saya mahu cuba kembangkan gaya penulisan

- sebelum nie dalam entri di blog, saya banyak menaip entri2 yang meraban suka suki syok sendiri hehe...Jadi, jika saya dapat sponsored dari Bro Eyriqazz saya nak cuba kembangkan bakat menulis dengan gaya penulisan yang serius tapi santai.

2. cari pengalaman menulis sesuatu yang berguna

- bukan laaa bermaksud entri2 saya sebelum nie tak berguna tapi kalau dapat sponsored post tue diharapkan dapat laa menulis sesuatu yang boleh beri manfaat kepada pembaca. Macam Bro Eyriqazz kata, untuk 'feel the experience menulis Advertorial/ Sponsored post".

3. sebab GTO @ Bro Eyriqazz nie idola saya
-ayat nie bukan sebab nak bodek Bro Eyriqazz yerr tapi inilah kenyataan nya sejak saya mengaktifkan diri dalam blog nie, Bro Eyriqazz laa tok guru saya. Saya belajar banyak benda dari blog GTO tue dan dari komen2 Bro Eyriqazz kat blogger2 lain. Banyak ilmu Bro Eyriqazz perturunkan saya cuba praktikkan dalam blog saya.
Akhir sekali dari saya untuk join Sponsor Post dari Eyriqazz. Com, terimalah serangkap pantun dari saya
Entri dibuat mengikut syarat
Untuk sertai contest Eyriqazz
Hanya sempoi dan tidak sarat
Mari beramai2 kita layanzz

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke