Tuesday, January 11, 2011

“Giveaway Domain dari Sumijelly & Sekilass “ | Dan saya kerrr yang menang??

Selamat petang u olsss

Huarghhhhhhhh malasnyer nak bekerja hari nie... Semua gara2 staf kat opis ai semua bercuti hari ini..Tinggal laa hanya beberapa orang jerrr yang masih meneruskan rutin mencari rezki demi masa depan (cewahhh macam nak pi medan perang jeaa hehe...)

Letih nyerr tadi seharian pagi bergelak ketawa dalam kursus....Nasib baik kursus tue separuh hari jerr....Petang nie laaa baru ada masa nak update belog ai nie....

Pagi tadi sebelum masuk kursus, ai sempat laaa jenguk kejap entri2 dari blogger lain...Sekali nampak entri dari Kak Sumijelly --> Keputusan PENUH “Giveaway Domain dari Sumijelly & Sekilass “

Trosss klik nak tengok sapa yang bertuah tue....Ermmmm ai x menang laaa domain tue....(mood frust lerrr...)

Tapi scroll jugak ke bawah nak tengok sapa lagi yang menang....Owhhh Kak Sumi ada bagi hadiah saguhati jugak....Ehh ehh nama belog ai ada laa....




Waaa ai menang hadiah saguhati laaa....dapat DrinKlip dan FOOT DETOX.....Huuu beshhh beshhh....Rezki dari contest lagi....

Dah menang2 nie, buat makin bersemangat nak join contest laaa....Syiok syiok

2 comments:

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke