Thursday, January 6, 2011

Akhirnya dapat header baru


(kredit to Encik JAI yang baik hati)


Alhamdulillah selepas puas berfikir2 mencari idea, akhirnya ada seorang ENCIK yang baik hati telah sudi menghadiahkan ai header baru untuk kegunaan belog ai....





(ini header yang lama)


Sebenarnya dah banyak kali ai dapat teguran pasal header tue...First sekali yang tegur Bro Eyriqazz laa...Waaaa malunyerrr time tue...Yer laa selama nie syok sendiri perasan header yang ai buat tue dah elok...Hihihi rupa2nyer bila dah papar kat belog baru laaa ternampak kecacatan header sendiri.....



(kredit to klon P. Ramlee --> JAI)


Jadi pada sesapa yang ada masalah header macam ai jugak, jangan segan jangan malu...terjah laa belog JAI untuk dapatkan rekaan header2 yang sungguh cun dan lawa...Semuanyerrr hasil kreativiti JAI sendiri....



(p/s : ENCIK JAI lerrr yang baik hati tue...Thank You Very Much yerrrr...)

12 comments:

  1. smart la header bru nie..hehe

    ReplyDelete
  2. tq azuan...nie semua kreativiti JAI... ;)

    ReplyDelete
  3. hehhee ye ker??? ada org sudi buatkan tuk far-east :D

    ReplyDelete
  4. yer laa AD....dah AD xnak sudikan hehe...

    ReplyDelete
  5. akak nampak mcm BONIA le pulak.. heuheuheu

    ReplyDelete
  6. yer ker kak...hehe boleh jadi duta BONIA laa camnie...;)

    ReplyDelete
  7. lawa header baru ni..kreatif Jai tu..
    nak jugaklah header..hehe~

    ReplyDelete
  8. memang kemas header ni.. dulu memang besar sangat.. sekarang dah ok.. nice.. Jejai memang baik hati..

    ReplyDelete
  9. sesuai sgt dgn design template. =)

    ReplyDelete
  10. Anda ditag didalam entri ini : http://www.myvitrd.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

    ReplyDelete
  11. @Hajar : yer laa Jai mmg kreatif org nyerr....cpt2 hajar cari Jai minta header yg lawa2... ;)

    @Myvitrd : yer laa, kamu pun perasan kan dulu besar gedabak...laaa dah cumil kan hehe...

    @rafie : kira ngam kan design dgn header.... ;)

    ReplyDelete
  12. @Myvitrd : okehhh tenkiu yer...nt saya join..

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke