Tuesday, May 31, 2011

Sapa pandai tafsir mimpi?

Hai u olsss...

Ai nak tanya kat u olsss semua yang baca nie kot sesapa pandai tafsir mimpi.

Sebab ai dok search dalam google tengok maksud diberi macam tak berapa nak boleh percaya 200% sangat. Sebab apa yang ai dapat dari google dengan apa ai dengaq dalam TV agak bercanggah sket maksud. Hari tue ai dengaq seorang ustaz nie bagi maksud berkaitan apa yang dok mimpi nie tapi ai boleh terlupa pulak apa dia cakap.

Jadi hari ini ai naklah tanya u olsss kot boleh tolong huraikan maksud mimpi ai nie.



 (gambaq tak der kaitan dengan persoalan - sebab tuan belog takut nak letak pic mangsa hihi)



Mimpi nie dah dua kali terjadi kat ai (harap2 tak der kaitan dengan sapa2 pun).

1. mimpi ular berwarna hitam masuk dalam rumah tapi asyik mengekori ai sehingga ke ruang tamu

2. mimpi ular berwarna kuning bersedia nak patuk tapi ai berlari sambil memegang seorang budak kecik


Bila terjaga lepas mimpi macam tue, mesti secara automatik akan rasa sesuatu kat kaki macam ada benda gigit tapi dok tenung tak nampak kesan apa2 pun.


Pada sapa2 yang pakar bab mimpi nie, bolehlah bantu ai menyelesaikan kekusutan ini.




p/s : buat pertama kali dalam sejarah, makan nasi tak habis pun...apakah ini akibat???

5 comments:

  1. Jom

    contest “Kisah Aku & Tupperware” untuk memenangi Hadiah Utama Hamper Tupperware Bernilai RM300.
    http://www.tetikusrusak.net/kisah-aku-tupperware/

    ReplyDelete
  2. aku prnah trbaca buku mngenai tafsiran mimpi..klo mimpi mngenai ular slalu dkaitkan ngan bencana@musibah...erkkk...
    tp xpyh prcaya 200% kot..hehe..tu kan mimpi jer

    ReplyDelete
  3. Saya tidaklah pandai menafsir mimpi. Ular hitam membayangkan ada orang yang memusuhi selagi ular tidak patuk boleh dikatakan masih selamat. Kalau ular hitam patuk membawa maksud malang walaubagaimana pun berhati-hatilah ada orang yang memusuhi kita.

    Selalu berdoa meminta pertolongan dari Allah SWT supaya berlindung dari musibah.

    ReplyDelete
  4. @matsen : itu lah saya pun ada terdengar lebey kurang macam tue gak masa sorang ustaz nie cakap...harap2 hanyalah mainan tido saja...

    ReplyDelete
  5. @akubiomed : terima kasih yerr untuk komen itu...insyaAllah hanya pada Allah saja tempat memohon perlindungan...

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke