Monday, May 9, 2011

Bang, topup saya rmXX...

Lokasi dan cara kejadian terpaksa diubah untuk tidak mengaibkan mana2 pihak sebab ini kisah yang benar2 berlaku. Jom kita terjah apa sebenarnya yang telah terjadi...

Apa reaksi anda bila berdepan dengan situasi macam nie?


Gadis : Bang, tolong topup saya rmXX. Lepas tue abang nak buat apa pun kat saya, buatlah.

Lelaki : ???


Yea itulah cerita yang ai nak story mory kat u olsss...

Kisah ini terjadi baru2 nie di sebuah negeri X di bandar A...Seorang pegawai dari negeri L (bandar besar) datang ke bandar A untuk mengikuti program anjuran pejabatnya. Ketika berhenti kereta selepas parking, dia dikejutkan dengan ketukan di cermin kereta. Disebabkan yang mengetuk itu seorang gadis sunti yang rupa paras menawan, maka pegawai itu menurunkan cermin keretanya untuk bertanyakan sebab si gadis ini mengetuk.

Bila disoal, si gadis ini memberitahu dia kehabisan tambah nilai kreditnya. Jadi dia minta tolong pegawai nie untuk topup dekat dia. Kemudian dia tawarkan upah, untuk buat apa saja kat dia lepas dapat topup.

Nasib baik pegawai nie masih berfikiran waras. Segera dia tutup cermin kereta dan bawa kereta untuk parking di tempat lain. Dalam hati dia berdetik tak percaya di bandar A boleh terjadi benda macam tue sebab bandar A nie kira bandar yang tak popular lah dalam peta negara.

Kalau u olsss semua di tempat pegawai tue, agak2 apa tindakan u olsss ekkk?

Di manakah nilai dan harga diri seorang wanita sehingga sanggup digadai sedemikian rupa demi mendapatkan tambah nilai kredit telefon?

No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke