Thursday, May 12, 2011

Buat duit dengan Nuffnang Grapevine

Salam u olsss...


Pagi2 buka web, ai ternampak satu cerita kat belog Myvitrd pasal Nuffnang Grapevine...Myvirtd a.k.a AHM kata boleh jana pendapatan melalui Nuffnang Grapevine nie. Bila sebut pendapatan jer, mesti laju2 jer ai klik nak tahu lanjut hehe...


Jadi kat sini ai nak share lah dengan u olsss semua bagi sapa yang masih tak tahu lagi. Mai sini orang2 blog sekalian dengaq apa ai nak habaq nie...


Nuffnang kini ada sesuatu yang baru yang akan membuatkan blogger2 sekalian tertarik hati. Sekarang nie, u olsss semua boleh berkongsi iklan2 menarik dengan kengkawan u olsss DAN boleh dapat ganjaran pada masa yang sama dengan Nuffnang Grapevine!





Apa yang perlu u olsss buat sangat2 lah mudah. Hanya melalui 2 langkah pantas, u olsss semua boleh dapat ganjarannya. Macam gambaq kat atas tue dah terang apa 2 langkah yang perlu diikuti tapi kalau u olsss masih tak paham lagi meh ai jelaskan kat bawah nie.

1. Hanya klik mana2 4 ikon ( twitter | facebook | messenger | email ) untuk mula berkongsi iklan itu, tapi kalau u olsss rasa nak sebarkan ia menggunakan selain dari 4 ikon yang dinyatakan, u olsss hanya klik ikon 'SHARE' untuk copy link berkenaan dan mulalah berkongsi di mana2 platform yang u olsss inginkan.

2. Selepas berkongsi, anda perlu masukkan alamat email anda di ruangan kosong disediakan, dan nantinya u olsss akan menerima satu email memaklumkan bagaimana cara nak tebus pendapatan anda melalui link yang u olsss kongsikan di langkah 1 tadi.

Mudahkan sekarang nie nak jana pendapatan melalui Nuffnang.

Kalau u olsss perasan, kat akaun ChurpChurp pun ada tambahan fungsi Grapevine nie macam gambaq kat bawah nie.

(klik pic ini untuk ketahui lebih lanjut pasai Grapevine di ChurpChurp)


Tapi yang bestnyer pasai Nuffnang Grapevine nie ialah tidak hanya terhad pada pendaftar Nuffnang aja tapi terbuka kepada semua pembaca blog yang tidak berdaftar dengan Nuffnang untuk berkongsi kempen yang ada dan boleh jana pendapatan jugak.

Jadi tunggu apa lagi u olsss. Cepat2 lah terjah Nuffnang dan ChurpChurp untuk ketahui lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke