Wednesday, May 18, 2011

Herbalife - Sapa pernah guna?

Salam u olsss...

Sebenaqnya hajat di hati nak taip entri nie di awal2 pagi lagi tapi sebab dari mula buka kaunter sampai ke sekarang, tak henti2 dapat panggilan maka terpaksalah curik2 masa la nie untuk menaip jugak.


Cuma nak tanya jer pada sapa2 yang pernah guna Herbalife? Apa pendapat u olsss ekk? Okey tak Produk nie?




p/s : hanya sempat menaip sependek itu saja...

4 comments:

  1. mestilah ok
    hehe

    nanti call lah ya

    ReplyDelete
  2. @joegrimjow : okehh nt faiz colling2 joe ekk

    ReplyDelete
  3. @ chegu abbas : mesty chegu dah kuruih tue yg tak pernah guna hihi

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke