Thursday, September 27, 2012

Debaran Menanti

 

Kalau masih ingat 3 bulan lepas eyza ada post satu entri berkaitan misi 3 bulan mencapai target kan.  Dan insyaAllah kalau tak ada aral minggu depan eyza akan berjumpa doktor tue semula huhu...


Takut sebenarnya nak berjumpa dia dengan penuh debaran walaupun dia seorang doktor yang mesra pesakit.




Takut tue sebab takut tak dapat capai target yang telah dia tetapkan sebelum ni. Sebab kadang-kadang timbang, dah capai taget tapi esok lusa lepas tu timbang masih tak capai target. Aii dok main tu cak plak la berat eyza nie.




Mudah-mudahan perjumpaan nanti tak akan ada sebarang masalah dan tak ada perjumpaan seterusnya hihi...


Demi kesihatan semua kena pegang ayat-ayat macam kat bawah nie la walaupun pada hakikatnya payah nak diamalkan.








p/s :  bersabar menanti dengan penuh kesabaran akan panggilan itu...

8 comments:

  1. afzal pon rajin tak makan, rajin diet tapi tapernah trun2 pon!!

    Ooo patutla penimbang tu dah tamat tempoh *sedapkan ati :D

    ReplyDelete
  2. semoga apa yang dihajatkan mencapai taget janji tak memudaratkan diri

    ReplyDelete
  3. amin... remy doakan segalanya mudah bagi eyza....

    ReplyDelete
  4. @afzalsukasuki kehkehkeh ada plak afzal nie salahkan penimbang plak...

    ReplyDelete
  5. @Myvitrd insyaAllah mudah2an target dapat tercapai.

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke