Tuesday, April 10, 2012

Saya Kena Buli...Uwaaaa

Salam u olsss...





Hari nie member ai cuti jadi dia amanahkan ai tolong dia selesai beberapa perkara berkenaan kerja dia. Jadi ai terima jer lah sekadar tolong menolong sesama kawan.


Tapi yang tak bestnya bila ai dibuli huhu...Biasalah bagi seorang yang muda belia cam ai nak mengarahkan orang yang lebih tua dari kita untuk buat kerja memang akan dibuli dulu lah...uwaaaa rasa macam nak serah cepat2 aja kerja nie pada member ai tue.





p/s : dulu dah ada desas desus mengatakan ai gila kuasa sebab menolong kawan buat kerja dia isk isk isk...dunia dunia.



10 comments:

  1. kena kuatkan semangat.... org muda cam ai ngan remy nie selalu kena buli.....he3... isk!!! muda lagi remy nie ye....

    ReplyDelete
  2. @remyhazza yup kuat semangat jer la demi tugas hehe tp eyza lg muda dari remy hihi... =P

    ReplyDelete
  3. Blogwalking here...

    cik iena follow your blog..
    follow my blog juga ye(^_~)
    www.ienaeliena.com

    ReplyDelete
  4. sabar dear..
    orang baru memang selalu akan kena macam tu,
    harap2nantikita tak akan mengulanginya..

    ReplyDelete
  5. @Ryu on ahsfantasy24.com hihi eyza dah 3 tahun kerja situ tp baru jer buat kerja nie.

    ReplyDelete
  6. dekat office selalu jadi situasi macam nie.. tak pe yang penting kerja kita siap lantak pi la apa orang nak kata.. hehe.. nanti depa bosan depa diam le tu.. :) be strong dear..

    ReplyDelete
  7. tlong slh..xtlong salah
    tuh la mnusia kan
    de je sikap dengki,xpuas hati

    hope kje sbln ni xdela msalah.amin

    ReplyDelete
  8. @Aida Omar hehe betul tue aida...yg penting kerja kita selesai kan.

    ReplyDelete
  9. @MaYa MustWany yer la mas...kdg2 serba salah nak menolong.

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke