Thursday, April 26, 2012

Ehhh Hari Ini Hari Raya Ker?

Salam u olsss...


Semalam ai bersama adik ai pergi satu pasaraya nak membeli barang keperluan peribadi yang dah habis. Tapi ai minta dia belok ke TESCO sebentar untuk ke ATM tapi punyalah panjang kereta berbaris nak masuk ke situ. Trosss cancel tak jadi nak ke situ.






Kemudian terus ke pasaraya berkenaan. Sekali tengok tu dia, parking penuh. Dan masuk ke dalam pasaraya tue rasa macam suasana di malam raya. Semua pakat berlumba membeli belah baju, kasut dan seluar. Rasa macam seolah-olah hari ini hari raya pulak tengok suasana macam tue.


Dan rasanya suasana macam tue berlaku disebabkan berita di bawah ni.



kredit to : UTUSAN MALAYSIA

12 comments:

  1. Syioknyaaaaa, boleh belanja pelajar makan lah :D

    ReplyDelete
  2. @Shiema Sufian boleh haihh syiema stkt nak belanja ayam kfc seketul...

    ReplyDelete
  3. bestkan keje gomen ni..
    banyak tul kelebihan dia ^_^

    ReplyDelete
  4. eeeee mencik ar org gomen nie :P hahahaha

    ReplyDelete
  5. syok nyer...... untung keje kerajaan......

    ReplyDelete
  6. @Linda Wahed haha betul2...mmg banyak kelebihan dia walaupun gaji x setinggi org kerja swasta..

    ReplyDelete
  7. @Mummy Adriana haha jgn la mencik org gomen mummy...cian kat eyza ehehe..

    ReplyDelete
  8. @remyhazza eheh sekali sekala dpt keseronokan ini remy.

    ReplyDelete
  9. Bukanlah. Dia cuma ingatkan ini hari-hari terakhir bayar cukai kuangkuangkuang :)

    ReplyDelete
  10. @EmpayarUtama hahahah apa kaitan hari terakhir bayar cukai dgn soping sakan ekk?

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke