Thursday, March 8, 2012

Gara2 Pengumuman PM | Banjir oh Banjir |rm2500?

Salam u olsss...


Tak sangka lepas ai post entri berkenaan pengumuman dari Dato' Sri Najib bin Tun Abdul Razak, lebih dari satu orang datang ke blog ai pada masa yang sama. Yerlah sebelum nie paling banyak yang datang serentak adalah dalam 3 ke 4 orang tapi  tadi ada dalam lingkungan yang berubah kejap 7 kejap naik 8. hehe walaupun tak sampai beribu2 yang datang serentak tapi satu perkembangan baik lah untuk blog biasa2 ai nie. Dan dalam masa 3 jam (dari 11:00am hingga 2:00pm) ada 45 orang yang baca entri tue.






Dalam kesyukuran menyambut berita baik dari PM, kawasan berdekatan dengan opis ai diminta berada dalam keadaan langkah berjaga2. Sebab semalam hujan lebat dari pukul 5 petang sehingga 9 malam. Masa lalu dekat kawasan sungai tue, ai tengok paras air sungai dah selari dengan jalan raya. Harap2 tak der la berlaku banjir besar macam 2 tahun lepas.   


 



Ermmm masih ingat entri ai 2 hari lepas --> NAK BERJAYA? PINJAM RM2500. Ai ingatkan member ai tue dah lupakan isu tu sebab ai pun buat tak tahu jer kat dia. Rupa2nya tengahari tadi dia masuk chat kat FB. Adehhh boleh ker dia bertanya macam tue? pening pening...






 
p/s : pening2 sekali letak 3 tajuk dalam satu entri hihi.... (^_^)

10 comments:

  1. bila hujan macam semlm ni..mesti byk tpt banjir..kena berjaga2

    ReplyDelete
  2. @Liza Razak betul tue...kna hati2 la bila amaran dah dikeluarkan..

    ReplyDelete
  3. @shiema sufian hikhik ada macam kombo kfc x hihi... (~_~)

    ReplyDelete
  4. Terkejut tengok Anon yang membalas komen aku...larikkkkkk

    ReplyDelete
  5. 3 in 1 entry.......
    ok jugak.....he3

    ReplyDelete
  6. @EmpayarUtama nak lari setempat ker lari berpagar hihi...

    ReplyDelete
  7. @MaYa MustWany sgt2 annoying mas....geram akk dgn dia huhu

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke