Tuesday, March 20, 2012

Iyearhhhh Penatnya Pot Pet Pot Pet...

Salam u olsss...


kredit pic : GOOGLE

Letih! Itu saja perkataan yang dapat menggambarkan diri ai sekarang nie.


Dari pagi tadi bukak blog nak taip entri sampai la nie baru tertaip huuhuu... Letih sangat2 bercakap arini pada masa yang sama kena call dekat enam ke 7 puluh orang untuk bercakap benda yang sama.


Ekcelli bercakap tue tak der la letih mana sangat sebab memang tugas hakiki ai ialah untuk bercakap tapi letih bila terpaksa melayan kerenah orang yang dicall itu.  Ada yang suka, ada yang eksaited, ada yang teruja dan ada yang cam nak marah jer. Perghhh yang paling tak boleh blah itu ialah yang jual mahal menolak pelawaan untuk hadir ke taklimat sebut harga dengan alasan we olsss jemput terlalu ramai jadi peluang dia nak menang agak tipis...


Waduhhh macam nie ker stigma peniaga? Bangsa sendiri pulak tue. Kalau dah takut nak bersaing buat apa nak jadi peniaga? Atau sebab tawaran nie tak hebat maka semudah itu ditolak pelawaan huhu....Tak apalah pak cik, mungkin itu bukan rezki pak cik untuk projek yang tak seberapa ini.



Haa oke maaf terbebel kat sini walau dari awal dah bagitahu betapa penantnya dok berpot pet pot pet..hahaha...

6 comments:

  1. penat yer...
    takpelah berehat la

    ReplyDelete
  2. ha'ah..kekadang mmbebel tu wat kita penat hehehe..
    sblom tido, CK pastikn ade teman utk brborak..msti lena nk tido nGee~

    ReplyDelete
  3. @midonz penat sbb terlalu peramah hihi...thanks ekk awak.

    ReplyDelete
  4. @cik Kartun betul tue CK...kdg2 membebel benda tak penting pun hahha...uiksss CK kena ada teman ker sblm tido... (~_~)

    ReplyDelete
  5. @MaYa MustWany hehe mengikut standard ISO manusia mmg macam2 ragam dan kerenah.

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke