Monday, July 4, 2011

Mummy Qila & Ariq First GA

Permulaan entri untuk bulan Julai dimulai dengan entri berkaitan contest. Udah lama tak join apa2 contest jadi kali nie nak join contest dari blogger Marsha a.k.a Mummy Qila dan Ariq.





Blog SELAGI ADA MATAHARI, BULAN dan BINTANG nie merupakan blog yang harus dibaca setiap kali ai login kat blogspot. Bila view blog jer mesti akan tercari2 blog  SELAGI ADA MATAHARI, BULAN dan BINTANG ini nak baca entri terbaru yang kak Marsha coretkan.

Ai mula rapat dengan dunia blog setelah berkali2 membaca coretan hati kak Marsha. Buat tergelak sorang2 bila baca perihal dirinya dan keluarga terutama sekali bila baca telatah Qila dan Ariq.

Suka baca cerita pasal hidup Kak Marsha dengan anak2, kisah perchentaan dengan hubby dia yang walaupun jauh di mata tetapi tetap romantik. Cerita2 yang disampaikan kak Marsha terasa dekat di hatilah. Rasa macam terbawa2 ke dalam cerita itu.

Apapun sempena bulan Julai nie, ai nak wish HAPPY 4th ANNIVERSARY untuk Kak MARSHA dan HUBBY. Semoga kekal romantik hingga ke akhir hayat.

Ai tag kepada semua pembaca blog nie, kalau nak join contest ini klik SINI yea!





No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke