Wednesday, July 27, 2011

Mati Hidup Semula | Catriona Ross Bahrin

Salam u olsss...


Semalam sapa tengok program HALAQAH SENTUHAN QALBU? Menampilkan pelakon drama Catriona Ross Bahrin a.k.a CAT, program semalam menyingkap kembali nota hidup CAT yang seumpama MATI HIDUP SEMULA.



(kredit pic to MSTAR)



Kalau u olsss ingat hampir 4 tahun yang lalu, CAT pernah terlibat dengan kemalangan yang mengakibatkan kecederaan yang teruk pada seluruh anggota badan dia yang boleh diibaratkan kalau sesapa tengok seumpama nyawa CAT ketika itu seperti telur di hujung tanduk.


Namun berkat kekuasaan Allah s.w.t, akhirnya hari ini dapat lihat CAT kembali seperti sediakala beserta satu pembaharuan baru iaitu bertudung. 


Suka tengok penampilan CAT semalam, nampak cantik dan berseri dengan gaya macam tue.


Sapa yang tengok luahan nota CAT bersama panel undangan semalam pasti akan tersentuh hati bila berbicara mengenai MATI HIDUP SEMULA. Ibarat kata pengacara dia TUAN HAJI AHMAD NOOR SULAIMAN, hidup tidak akan bererti tanpa nyawa. Sementara masih bernyawa, hargailah nyawa yang ada dengan melakukan perkara yang berfaedah.




p/s : Satu perkara yang buat ai tersentuh hati bila mendengar doa CAT yang memohon pada ALLAH s.w.t agar diberi kesempatan untuk dia meminta ampun dari mak ayah. Sayangilah ibu bapa!!!




No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke