Monday, April 18, 2011

Kenapa dengan UNGU???

Entri nie tak der kena mengena dengan kumpulan dari Indon tue ekk..nie bukan cerita pasal Pasha UNGU ker atau lagu2 dari grup UNGU kerrr.....(amaran awal nie hihi...)






Ini cerita pasal warna UNGU. Tapi bukan ai nak buat kajian pasal warna UNGU nie sebab dah bagi koordinat warna UNGU macam gambar di atas tue kan. Gambar tue hanya sebagai hiasan jerrr tau u olsss.


Cerita sebenarnya ialah ai nak tanya u olsss apakah menjadi suatu kesalahan bagi seorang perempuan untuk memakai pakaian yang berwarna UNGU..Yeahhh apa2 saja baju yang berwarna UNGU!


Sebab ai dok perasan 3 ke 4 kali dah bila ai pakai baju warna UNGU mesti ada komen2 liar yang keluar. Ini yang nak tanya dengan u olsss semua kenapa warna UNGU nie tak boleh dipakai kerrr untuk ke opis? Hairan jugak lah sebab bila pakai warna lain tak der la pulak respon dari orang2 sebegini.


Bila ai search kat google pasal 'kaitan warna ungu dalam kehidupan' pun tak der cerita apa2 pasal tajuk tue..Nie yang buat ai berada dalam keadaan konfius dan keliru sangat2...Yang kat bawah nie jerr la maklumat yang ai dapat pasal warna UNGU.









p/s : Wahhh nampaknya tak boleh beli baju kale UNGU dah laaa lepas nie kalau komen2 liar tue masih ada..Hakhak apa salah UNGU? Kesian dengan UNGU kan!!! UNGU oh UNGU.




6 comments:

  1. ehh faiz... jgn la tak pakai kaler ungu tu... klu bleh pakai tiap2 ari pun takpe.. tgk pd descrbtion kaler ungu tu.. kaler BANGSAWAN tuhhh...!!!

    ReplyDelete
  2. @ deeya : saya rakyat biasa errr..takut tempias BANGSAWAN tuhh hehe...segan dah lerrr kak rod nak pakai kale ungu...bleh kata TRAUMA dak?? hihihi

    ReplyDelete
  3. sukanya ungu..suka sangat-sangat

    ReplyDelete
  4. @ cek's : ungu nie menawan kan...

    ReplyDelete
  5. Salam perkenalan..sudi² memfollow blog sye..

    ReplyDelete
  6. @ ZSqueenbee : salam kenalan jugak yerr...insyaAllah i follow nt..

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke