Wednesday, February 9, 2011

Very2 da like so muchy muchy | EQBALZACK, EYRIQAZZ, MYVITRD DAN JE JAI

Hai u olsss....Sebenarnya dah lama ai simpan niat nak cerita pasai blogger feveret ai yang WAJIB ai kunjungi setiap hari...

Tau sebab apa ai kata wajib kunjung... Sebab mereka2 ini antara blogger glamer @ otai yang dah terkenal dan dikenali TETAPI tetap setia menegur dan membalas apa kita komen...Memang laa kita komen seiklas hati tapi bila dapat balasan apa yang kita komen terasa diri dihargai.

Okehhh jom kenal blogger2 feveret ai nie....Check it out... ;)
.
.
.
.
.
.
.
.
.



Blogger yang memula ai kenal sejak mula mengaktifkan diri dalam donia belog nie...Respek dengan dia sebab even sibuk dengan PHD tapi setiap apa kita komen di entrinyer akan mendapat balasan. Dan arini merupakan hari bersejarah untuk Abang Eqbalzack sebab kisah belog dia akan terpapar dalam Akhbar KOSMO.





Blogger otai yang banyak memainkan peranan dalam donia belog ai. Banyak belajar pasal donia belog dari dia. Di awal perkenalan dengan dia, ai selalu tersilap taip nama dia..Selalu jerr terkeluar Eyrizaqq...Tapi la nie dah teror sebut nama Eyriqazz...Bro Eyriqazz a.k.a Tokey Rimau nie sangat2 tak kedekut untuk berkongsi bukan saja ilmu tetapi rezki yang ada. Sepanjang ai bersama dengan dia, ai dah berjaya mengumpul 10 GTO Pointz.




Mula kenal melalui belog Bro Eyriqazz. Belog Cinta Hatiku Sampai ke Syurga dipunyai Blogger Myvitrd @ Tn. Punya. Ai selalu berkunjung ke belog dia sebab suka gaya penulisan dia. Sempoi dan santai. Tn. Punya antara blogger yang rajin datang mengomen di entri ai dan jika ada sesuatu yang tak kena pasal belog ai, dia orang pertama yang selalu perasan.





Blogger Je Jai juga dikenali melalui belog GTO. Orang penting dalam donia belog ai sebab header yang ai pakai tue direka khas oleh Je Jai. Ini pun antara belog yang harus dikunjungi setiap hari sebab Je Jai banyak publish berita2 panas!!!


~ header yang direka JE JAI ~



Inilah antara belog2 kesukaan ai yang kalau tak jengah sehari rasa tak lengkap jer berbelog. Sungguh2 berbesar hati bila cek ajer dalam akaun Nuffnang ader nama2 nie datang berkunjung ke belog ciput ai nie...Rasa wahhhhhh sudi jugak yerr jejak rumah ai.... ;)

2 comments:

  1. bila mengikut resmi padi.. makin tunduk makin berisi mereka akan hargai kunjungan kita & berkunjung kembali. semua blogger bermula dari situ juga... kalau tak berkunjung pasti takde kunjungan balas juga..

    ReplyDelete
  2. @ the lekat lekit story : betul tue tapi ada sesetengah blogger yang otai xpenah pun buat macam tue....
    kita komen pun diabaikan jerr...

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke