Wednesday, July 10, 2013

Mee Kolok ~ Habuan Mengidam (~_~)




Lepas rasa mengidam bila dapat makan Mee Kolok nie...nak pergi beli jauh sangat kat Sarawak nun...jadi eyza minta abang ipaq dan kakak eyza tolong buatkan untuk eyza.... Sedap...sedap...



p/s : opsss jangan terliur yea...hari ini kan hari pertama kita puasa hehe...

10 comments:

  1. mee kolok sarawak mmg sedap..

    ReplyDelete
  2. Sedap ka?? Kat sini ada jual tak??

    ReplyDelete
  3. kenapa di panggil mee kolok? kolok tu pe eh.... ke macam mee laksa? hehe... tetiba tringat laksa terengganu...huu

    ReplyDelete
  4. @Empayar Utama sedap jugak cuma rasa dia lebih kurang macam maggi jea...

    ReplyDelete
  5. @Sue Bee betul tu sue bee..eyza merasa dulu kali pertama, membe opis yg duk sarawak la buatkan masa umah terbuka dia tahun lepas.

    ReplyDelete
  6. @puteri airyn sedap erin...kat sini tak pasti ada jual ker tak...tapi faiz beli mee mentah dri kawan opis yang balik sarawak aritu.

    ReplyDelete
  7. sedap nya... mee kolok sejati.....

    ReplyDelete
  8. @MUHAMMAD IQBAL Abdullah hehe tak tau la pulak sebab apa ia dipanggil mee kolok..tapi rasa dia lebih kurang macam maggi jea.

    ReplyDelete
  9. @Remy hazza sedap kan remy...tambah2 kalau letak sambal hitam banyak2...fuhh sedap...hihi

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke