Saturday, July 6, 2013

Cari Apa Tu?




Haa cik abang...duk jenguk-jenguk apa tu? Cari emas kaa dalam tu hehe...





Aik main selak-selak pulak anak padi tu...dah jumpa ka barang yang dicari tu cik abang?





Ooo benda tu yang cik abang cari...Siput gondang yea...Cepat tangkap dia sebelum dia musnahkan anak padi tue...



Masa ni eyza ikut hubby pergi pusing-pusing kampung tengok bendang (sawah padi). Jadi masa en hubby leka dok perhatikan anak padi dia, eyza ambik kesempatan snap gambar dia hehe...

6 comments:

  1. siput gondang?perosak padi ka? huhu

    ReplyDelete
  2. mende 2 kak???mcm pelik je rasa nya

    ReplyDelete
  3. @hana hadi mungkin hana hehe..eyza pun sebab hubby yg cakap...

    ReplyDelete
  4. @Budak Kampung hehe tu telur siput gondang sebab tu tak nampak rupa macam siput...

    ReplyDelete
  5. tak pernah tgk siput gondang lagi....

    ReplyDelete
  6. @Remy hazza eyza pun pertama kali tengok..hihi

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke