Wednesday, December 26, 2012

WW - Macamana Nak Rahsia?

Mengikut hadis yang diriwayatkan Ahmad dari Abdullah bin Zubair r.a, Nabi s.a.w bersabda "Rahsiakan Pertunangan dan Iklankan (maklumkan) Tentang Perkahwinan".







Tapi baru-baru ni eyza kena marah dengan seorang kawan sepejabat sebab dia kata eyza nak kat hubby dia makanya terpaksalah eyza umumkan yang eyza dah bertunang huhu.. Tak caya sila tengok kek di bawah hihi...









p/s : grrrr bila disoal apa perasaan sekarang ni, hanya ini mampu eyza jawab --> TAKUT ...

10 comments:

  1. tunjuk jer cincin dijari.. alahai awatler dia takut ngan suami dia..

    ReplyDelete
  2. @Cho Zila hihi segan laa nak tunjuk..kang nanti dikatanya riak pulak hehe...

    ReplyDelete
  3. ekekek akk dulu akak cakap je dah tunang ..risau org masuk meminang atas pinangan org ;)

    ReplyDelete
  4. @ieda hihi bukan apa akk, segan laa nak cakap.. nanti org kata belagak pulak.

    ReplyDelete
  5. tunjukkan bukti..... biar dia puas hati.......
    sepatutnya dia kena tanya laki dia sendiri....... emmmmmm

    ReplyDelete
  6. @Remy hazza rsanya eyza kena buat pengumuman dalam perhimpunan bulanan opis laa remy hihi...

    ReplyDelete
  7. @MaYa MustWany dia rasa tergugat kot hehe...tp plis la.. akak tak dak hati pun kat laki dia.

    ReplyDelete
  8. mcm2 no....sabar je la...lepas nie bagi kad kawen kat dia

    ReplyDelete
  9. @aDisH.sHidA hehe itu la kak... perangai orang nie susah kita nak duga.

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke