Sunday, February 16, 2014

Corat Coret Kenangan 2013

Tahun 2014 dah lama memasuki tirai tapi baru sekarang nie jea eyza sempat menaip entri 'corat coret kenangan 2013'...yeah masa membataskan segala pergerakan eyza sebelum ini. 


Tahun 2013 ~ tahun segala kenangan manis dalam hidup eyza. Alhamdulillah segala puji bagi Allah kerana memberikan sinar kebahagiaan buat diri eyza. Aku bersyukur padaMu Ya Allah.


Permulaan kenangan manis 2013 dimulai pada bulan Februari di mana pada tarikh keramat 08 Februari (JUMAAT), eyza selamat disatukan dengan si dia dan bergelar isteri orang. 





Yang Kedua bila pada bulan MAC, eyza disahkan hamil. Sangat-sangat teruja rasa waktu tu sampai beli alat penguji kehamilan senyap-senyap dan pagi tu sebelum mandi pergi kerja eyza buat test UPT. Masa mula-mula test tu eyza silap buat. Tak ada langsung naik garisan. Lepas tu eyza cuba sekali lagi dan alhamdulillah bila dalam masa beberapa saat jea keluar dua garisan merah. Terus eyza mandi cepat-cepat dan kejutkan hubby nak tunjuk benda ni. Dia blur mula-mula tu kemudian baru dia tersenyum lebar hehe... 



Yang Ketiga ialah bila permata hati kami selamat dilahirkan pada 17 November 2013 (AHAD). Anugerah terindah dari Allah s.w.t ini pelengkap kehidupan kami kini. Dengan telatah dia yang boleh buat eyza tersenyum sorang-sorang bila duk kat opis ni memang seorang anak yang baik macam ayah dia...hehe. Sangat behave dan berdikari. Budak mata boolat nie memang boleh buatkan eyza asyik rindu dia saja bila duk kat opis...hehe



Alhamdulillah segala kenangan 2013 memberi eyza perubahan status 2 dalam 1. Dari bujang menjadi isteri orang dan dalam tahun yang sama jugak menjadi ibu. Syukur sangat-sangat diberi kemudahan oleh Yang Maha Esa. Harapnya kedatangan 2014 membawa lebih kebahagiaan kepada keluarga kecil kami. LUV U my family.

No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke