Sunday, October 23, 2016

Corat Coret Kenangan 2015

Assalamualaikum...


Lamanya tak menjejak dan menaip di sini... Sejak bermenjak menjak ni blog pun dah tak terurus.. Tak ada banyak masa nak jengah jengah langsung huhu...


Okeyyy sebab tahun 2015 dah lama melabuhkan tirai, maka Eyza rangkumkan lah semua kenangan di tahun 2015 dalam satu entri hehe... Ibarat 3 in 1... Jimat masa dan entri... hihi


Dalam tahun 2015 ada 2 cerita yang sangat besar perubahan nya dalam diri eyza sekeluarga... Satu cerita gembira dan satu cerita sedih... Okey Eyza mulakan dengan berita gembira dulu.


Tanggal 22 Mei 2015 (JUMAAT), lahirnya permata hati kami yang kedua --> MUHAMMAD AISY NAUFAL. Pandai dia bajet lahir lepas Eyza selesai semua urusan kerja...hehe





Bahagian yang paling sedih dalam hidup kami sekeluarga bila mana ayah Eyza pergi meninggalkan kami semua di pagi Jumaat (02 Oktober 2015) di pangkuan emak. Allah saat yang kami tak terjangka yang abah dah tiada. Sebab semuanya berlalu begitu pantas. Tanpa sebarang sakit atau tanda. Sungguh kami terkesan dengan kejadian ini. Semoga abah tenang di sana. Al Fatihah buat abah, HAJI FARID BIN AHMAD.



No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke