Thursday, May 30, 2013

Semalam Punya Cerita

Semalam waktu eyza bangun pagi, rasa berat sangat kepala. Cuba bangun jugak nak pergi kerja. Tapi kepala rasa berpusing-pusing pulak. Rasa nak gagah pergi kerja jugak sebab eyza ada pesan kat kawan opis suruh tolong beli mempelam harumanis. Tapi suami tanya eyza, larat ker nak pergi kerja dalam keadaan macam tue. Dan memang tunggu punya lama masih tak hilang jugak rasa berat kepala tu dan eyza buat keputusan terpaksa la menCUTIkan diri hari tu.


Dalam pukul 8 tu bersiap pergi klinik. Dan doktor tanya apa masalah. Dia cek tekanan darah eyza. Dan katanya tekanan darah eyza rendah.





Pagi ni bangun pun dalam keadaan sakit di bahagian leher belakang pulak. Agaknya ini kesan daripada situasi yang dialami eyza sekarang kot noo...



p/s : Apa pun semoga sakit ini dapat mengkifarahkan dosa-dosa kecil eyza.

4 comments:

  1. moga takde pape ye... makan coklat banyak2..hehehe

    ReplyDelete
  2. ah....semoga ada berita yg baik2 nanti........

    ReplyDelete
  3. @MUHAMMAD IQBAL Abdullah hehe nanti kalau makan coklat banyak2 rosak gigi pulak...

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke