Tuesday, November 27, 2012

Terima Kasih MUMMY ADRIANA cayunkk... (~_~)

Semalam on da way balik kerja eyza dapat panggilan telefon dari mama gojes hehe sapa lagi kalau bukan MUMMY ADRIANA. Tengah sedap bergosip anak dara dia yang kiut miut tu kacau daun lak hihi... Tapi sebab mama gojes tu dah banyak experience jadi sangat mudah jer dia handle gelagat Adriana.


(sori mummy, eyza cilok pic adriana letak sini hehe...)


Ekcelli MUMMY ADRIANA nak tanya pasal kehadiran eyza ke gathering GBS yang buat kat Utara iaitu di Komtar. Walaupun lokasi di sebelah negeri jer tapi eyza tak dapat menghadirkan diri sebab hujung minggu nie jer lah masa eyza yang ada untuk selesaikan perkara-perkara penting. Maafkan daku wahai MUMMY ADRIANA sebab tak leh nak join venture aktiviti GBS hihi...


Berbalik kepada tajuk asal kenapa eyza ucap terima kasih yer kat MUMMY ADRIANA.. Alkisahnya sebab MUMMY ADRIANA dengan secara percuma telah memberi eyza panduan dan nasihat berkaitan alam rumahtangga. Semua panduan dan nasihat itu diberi berdasarkan pengalaman MUMMY ADRIANA yang telah menjadi isteri Encik Firdaus dan mama kepada si comey Adriana. Mekasih bangat yer MUMMY ADRIANA. Segala jasa baik MUMMY ADRIANA akan eyza kenang selamanya. Tak sabar rasanya nak bertemu dengan MUMMY ADRIANA secara nyata. Dan semoga hubungan alam maya kita bertambah erat dan kukuh walau masing-masing sibuk dengan keluarga.


Kepada yang nak dapatkan khidmat nasihat secara percuma dari MUMMY ADRIANA sila call talian hotline 012-3456789..hihi mana boleh nak papar phone number mama gojes kat sini. Takut disalahgunakan lak nanti hehe... Tapi kalau nak kenal MUMMY ADRIANA dengan lebih rapat jom semua berkunjung ke blog hot MUMMY ADRIANA di SINI atau klik banner di bawah. 






Selain itu anda semua jugak boleh berkunjung ke fanpage RAMADHANI HIJABS sebab MUMMY ADRIANA jugak menjual tudung dan pashmina yang cantik-cantik belaka.






p/s : menaip entri sambil melayan filem AKU TERIMA NIKAHNYA hihi...

2 comments:

  1. thanks sayang :) baru dapat komen! muah muah muah

    ReplyDelete
  2. @Mummy Adriana ur welcome... its oke mummy... mslh pun dri blog eyza jugak hihi.. =)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke