Thursday, November 15, 2012

Selamat Menyambut Awal Muharram 1434H

Rasanya dah dekat seminggu eyza tak hapdet entri bertulis. Semalam eyza hapdet cuma gambar untuk WW saja. Memang berhajat di hati nak hapdet tapi seminggu ni tersangatlah banyak benda nak diselesaikan. 


Bermula dengan perkara yang membuat mummy adriana merajuk sehinggalah membawa ke minggu ini kesibukan berganda bila langsung tak sempat nak mengadap PC gara-gara kena terlibat dengan kursus.



Dan esok eyza akan terlibat dengan satu bengkel pemprosesan data di De Palma Hotel, Shah Alam selama 6 hari. Sedih bangat nie nak pergi bengkel kena naik bas ekspres. Letih nak usung beg naik turun bas huhu...


kredit to EYRIQAZZ


Kalau sempat, insyaAllah eyza akan hapdet blog dan kalau tidak nampaknya bersawang kembali lah blog ini...hihi... Apapun eyza nak ambik kesempatan hari ini nak mengucapkan SALAM AWAL MUHARRAM 1434H buat semua yang membaca coretan eyza nie.  Selamat tahun baru hijrah dan semoga kehadiran tahun baru nie akan membawa seribu makna dalam hidup anda sekalian.





6 comments:

  1. salam maal hijrah eyza......
    selamat berbengkel....

    ReplyDelete
  2. hahaha majuk je lagik....sampaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii eyza :(

    ReplyDelete
  3. @Remy hazza salam maal hijrah jugak yer utk remy.. =)

    ReplyDelete
  4. @Mummy Adriana alaaaa jangan la majuk mummy.. eyza tak der niat pun nak buat camtu hihii...

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke