Thursday, July 30, 2009

bTn




BTN...
Argggh dengar nama jer cukup menggerunkan...
Disiplin ketat! Kena ikut peraturan! Bangun awal pagi! Telefon dirampas!
Macam-macam komen aku dengar dari member-member yang pernah pergi BTN.
Tapi...
Selepas aku lalui semua itu selama 5 hari terasa masa berlalu cukup pantas...
Cuma adatlah hari pertama sampai aku masih tak dapat sesuaikan diri lagi...

Namun...
Selepas itu aku dah okey..
Tambahan dapat ahli kumpulan yang best...
Dapat pulak fasi yang memang banyak ilmu...
Daripada tak minat hal-hal semasa terus aku bagi sepenuh perhatian...
Hari terakhir diakhiri dengan jungle trekking...
Walaupun aku nie sebenarnya takut masuk hutan namun melihat semangat semua ahli terus aku beranikan diri...
Masa nie lah baru kenal siapa sahabat sejati...
Terima kasih kawan-kawan aku yang sudi menolong aku untuk sampai ke garisan penamat...

Bagi aku BTN tak lah seteruk yang disangka...
Cuba dahulu baru rasai nikmatnya...
Don't judge the book by its cover!

Untuk semua ahli kumpulan aku :

RAZIMAN, FITRI, FAZLI, NAIM, AZLAN, ABG A'SERI, LIN, KAK INA, MELIA, KAK MILAH, ANA, INTAN N NURUL

Aku minta maaf banyak-banyak kalau sepanjang jadi ahli kumpulan terkasar bahasa...
Terima kasih untuk segalanya...
Semoga dapat berjumpa lagi dengan kalian.
Kenangan di BTN KULIM (1-5 JULAI 2009) sentiasa dalam ingatan.

No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke