Wednesday, September 7, 2011

Masih ada rindu?

Kenapa masih ada ruang rindu buat kamu walau antara kita sudah tiada apa2 ikatan? Kenapa masih ada perasaan rindu itu buat kamu?





Walau aku tidak bersamamu
Jangan engkau lupakan diriku
Walau aku tiada di sisimu
Jangan engkau lupakan namaku


Kerana
Aku mengingatimu

Andai aku
Bisa bertemu mu
Dengan senyum ku tadah syukur ku

 Kerana
Aku merinduimu
Kerana aku sentiasa
Menyintaimu oh sepenuh hati 


Walau kamu
Jauh di mataku
Jangan aku hilang dalam kalbu
Saat kamu samar mengingati
Jangan aku terus kau lupakan


Kerana aku
Sentiasa mengingatimu
Kerana aku
Sentiasa menyayangimu oh kekasih hati

Andainya dapat ku undurkan waktu, pasti aku memilih untuk tidak mengenalimu kerna kamu buatkan aku sering derita merindu.



Selagi Ada Waktu
Selagi Ada Rindu
Biar Beribu Batu
Ingin Aku Bertemu
Oh Kasih Damailah 
Engkau Disana
Ku Berdoa 
Pada Tuhan 
Agar Kau Bahagia


No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke