Thursday, August 13, 2009

seGALanya sUDah bERakHIr???

ermm....dah lama x ym ngn dia...sbb line tenet dia problem...tp bila blh ym dia lakk cam boring jer...
mula2 bls msj ok pastu dah lama2 nampak cam dia nak tak nak jer balas....
antar 10 soalan yg dibalas cuma 1...itupun take time to reply....
knp yer??? aku nie memboringkan dia ker???
aku hepy bila dpt ym ngn dia tp kenapa dia cam boring???
maybe dia byk keja kot sbb tue xleh give full attention kat aku...
tp bukan sekali nie dia camtue...setiap kali kami on9 mmg camtue...
boleh bilang dgn jari jer baper kali on9 kami berakhir dengan sesuatu yg menggembirakan...
tau laa aku xdak hak ke atas dia dah tp xkan ignore aku cam tue jer...
tah laa maybe perasaan aku jerrr dia ignore aku....dulu bila dia ada depan mata boleh gak aku taw progress dia....tp la nie??
aku rindukan semua kenangan yg menggembirakan ketika kami ym....
kenapa kenangan itu dah x wujud...
ermmm.....aku dah makin jauh dari dia...adakah itu salah satu sebab untuk merenggangkan hubungan...hmmmm hanya berserah pada Dia...
sebab...
hanya engkau yang mampu buat aku kembali seperti dulu!!!

No comments:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke