Thursday, November 10, 2011

Giveaway Yanmieonline.com

Salam u olsss...


Dah laam tak join giveaway, arini tergeak hati nak masuk GA yang dianjurkan blogger fofular kak Yanmie.GA paling sempoi dan simple yang ai penah join hehe..Tak caya klik SINI untuk tengok dan baca syarat2nya.



Apa yang perlu:-
saya cuma inginkan pendapat anda tentang blog ini, apa yang perlu diperbaiki lagi dan apa yang perlu ditambahkan (simple review), tulis simple aje pun, tak perlu panjang-panjang (kalau nak buat panjang pun takpe hehe), contohnya themes, letak shoutbox, jam, lagu (Perumpanaan je, memang tak nak letak jam/lagu tu)  hehe atau apa-apa sahaja yang anda rasakan.



Pendapat ai :

Satu jer nak minta kak Yan tambah iaitu letakkan blog archive supaya memudahkan ai yang jarang sangat online ketika di rumah dapat cari dengan mudah apa2 cerita yang telah ketinggalan zaman hehe..sebab yang ada sekarang ni dalam blog kak yan hanya hapdet senarai post yang glamer2 ajer....


Okehh itu ajer pendapat ai untuk kak Yanmie. So u olsss semua jom la join sekali GA nie kerna “Giveaway yanmieonline.com, menawarkan header blog hasil designer dari Budak Nakal

4 comments:

  1. @ kozumi_ro : wah pensponsor adiah wish me...hihi thank koz..semoga berjaya mendapat sentuhan koz nt =)

    ReplyDelete
  2. Salam,

    senarai post glemer2 je?, sebenarnya ada je entry terdahulu di ruangan tabmenu "sitemap" kat situ letaknya archive blog.

    thanks join, gud luck yea.

    www.yanmieonline.com

    ReplyDelete
  3. @ yanmie : wkslam...

    rasa mcm yg ada tepi tue yg byk org sellau view jerr hehe ada ekk nt saya tengok lain

    ur welcome kak yan

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke