Monday, July 25, 2011

Kenapalah suka mengocak ketenanganku???

Kenapa orang tue tak habis2 nak mengocak ketenangan yang sedang dialami sekarang nie??? Baru jer lepas post entri pasal dia kat SINI tapi dia mai buat hal lagi.



Tolonglah biarkan ai hidup dalam kegembiraan dan ketenangan. Apa lah yang ai dah buat kat u sampai u sakit hati pada ai.





Tensionnya kalau tiap2 hari dia datang mengganggu ketenangan ai. Tak puas lagi ker awak hina saya dan sekarang bila saya tak nak cakap dengan awak, awak mula buat cerita lain pula. Padahal saya tak nak cakap banyak dengan awak sebab saya tahu perangai awak macammana.


Cukup2lah buat cerita macam-macam pasal saya. Saya bukannya artis yang awak nak buat gosip liar kat sini. Berilah saya hidup dengan tenang dan aman. Bawak2lah insaf sebelum kubur kata mari dan rumah suruh pergi!!!




2 comments:

Salam 1 Malaysia...
Komen diberi tanda mengomen,
Jadi Selamat Berkomen...
JE T'AIME... (✿◠‿◠)

Jom Baca

Copyright© All Rights Reserved Cherita Kasih Fizairi Edited by Caersasuke